У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.
     В. О. Сухомлинський

Науково-методична лабораторія

"Технологічної підготовки майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін"

Науково-методична лабораторія “Технологічної підготовки майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін” створена на базі кафедри фізики та математики  механіко-математичного факультету Миколаївського університету ім. В. О. Сухомлинського наказом ректора та схвалена Вченою радою Університету.

На базі науково-методичної лабораторії «Технологічної підготовки майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін»:
– функціонує STEM-центр, в університетських студіях якого активно працюють STEM-майданчики: Майстер STEM, STEM-бліц та постійно діючі;
– з 2015 року двічі на рік проводяться фестивалі цікавої науки «Молодіжна хвиля»;
– розроблено та впроваджено два проекти-супутники відкритого освітнього проекту Крок до науки: «Дитячо-юнацький експериментаріум» і «Цікава наука-Online». 

Концептуальною основою функціонування STEM-майданчиків є основні положення, які викладені в публікаціях викладачів кафедри
   1. Досягнення сучасної фізики: матеріали до уроку.
   2. Формування технологічної культури майбутнього викладача.
   3. Інноваційне освітнє середовище: технології створення.
   4. Освітні технології: вчитель фізики.
   5. Підготовка вчителя: сучасний вимір.
   6. Сучасна фізика в школі.
в щорічному науково-методичному журналі «Питання удосконалення змісту і методики викладання природничо-математичних дисциплін у середній і вищій школі»
   Випуск 22, 2016 рік
   Випуск 23, 2017 рік;
   Випуск 24, 2018 рік;
   Випуск 25, 2019 рік;
   Випуск 26, 2020 рік)
та закріплені в авторських свідоцтвах:
 STEM-майданчики як технологія трансдисциплінарного підходу в освітній діяльності в Новій українській школі,
   Університетські студії як інноваційна форма педагогічної освіти,
   та інші.

Основна ідея проектів – дати можливість молоді вийти за межі звичного процесу навчання та ініціювати власні проєкти і розробки, проявити себе, як справжніх професіоналів-винахідників та науковців з інноваційним мишленням. Серед його учасників – студенти, викладачі, вчителі фізики, учні ЗЗСО міст Миколаїва, Херсона, Одеси та областей південного регіону, а також партнери: Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради, ГО «Вітовка», ГО «Ти ж юрист», Миколаївський науково-методичний центр, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, тов. «Золотий колос», дизайн-студія «Ход конем», ЗВО І, ІІ рівня акредитації Миколаївський будівельний коледж, Миколаївський політехнічний коледж, ЗЗСО №31, ЗЗСО №3, ЗЗСО №51, Економічний ліцей №2, гімназія №4.

Студенти кафедри фізики та математики майстри проекту “Молодіжна хвиля” опановують технології моделювання інноваційного освітнього середовища на основі STEM підходу разом з провідними вчителями Миколаївського муніципального колегіуму Борисенко Максимом Юрійовичем та Борисенко Іриною Анатоліївною. Дослідження проводяться в одній з кращих в області учнівських STEM лабораторій.

За участь в роботі VІІІ фестивалю цікавої науки, в університетських STEM-студіях, активну участь в проекті “Крок до науки” та перемогу в STEM-студії “Sciense Corporation” нагороди отримали вчителі, студенти та учні шкіл міста.